понедељак, 25. фебруар 2019.

Porudzbina sa Shein sajta i outfiti

 Pozdrav svima. Danas vam predstavljam svoju porudzbinu sa sajta Shein.
Ovog puta sam narucila tri stvari. Sve tri stvari su odlicne.

Prva stvar je ovaj kaputic drap-beli. Njega sam namenila za prolece uz neku suknjicu ili pantalone.
Odlicno stoji, lep je materijal ali mana je sto se jako tesko pegla.
Link sakoa je OVDE





Druga stvar je ova crna haljina sa karnerima. Haljinom sam totalno odusevljena. Prelepo izgledaju ovi karneri. Meni je mnogo siroka iako sam uzela XS velicinu ali to sam resila kaisem. Materijal je poliester sto bih rekla da je jedina mana.
Link haljine je OVDE




I poslednja stvar je ova bela rolka. Klasicna rolka sa zlatnim dugmicima na rukavima. Kombinovacu je bukvalno uz sve. Super stoji, skroz je uska. Materijal je 50-50. Dakle nije bas najprijatnija
Link rolke je OVDE





Нема коментара:

Постави коментар