четвртак, 16. мај 2019.

Shein velika porudzbina

Pozdrav svima, za danas imam porudzbinu sa sajta Shein. Prva stvar koju sam porucila je sako od tvida. Moram da priznam da mi se tweed vec smucio koliko sam ga nosila, al ovo nek bude poslednja stvar bar za ovu sezonu. Link sakoa je OVDE
KOD ZA POPUST Q2daca10 (to get 10% off when your order was over €65

Sako: Shein LINK


Druga stvar je ova bluza kako bih ja rekla sa umotanim dugmicima, znate vec na sta mislim. Mnogo mi se dopadaju takvi dugmici i kao sto mozete da primetite bas forsiram taj fazon. Bluza je strukirana i divno stoji. Pogledajte OVDE








Kako leto zaostaje, narucila sam ovaj tanji kaputic. Iskrno iznosila sam ga ovih dana. Sada ga pakujem i ceka jesen. Divan je i boja je savrsena.
Pogledajte OVDE











Нема коментара:

Постави коментар