уторак, 13. август 2019.

Shein porudzbina. Tri nove stvari

Pozdrav svima, danas vam predstavljam jos jednu porudzbinu sa sajta Shein.
Ako me pratite na instagramu vec ste imali priliku da pogledate ove stvarcice, ali evo detaljnijih utisaka ovde.




Prva stvar je ova midi haljina. Divna, letnja i prijatna haljina. Totalno u mom fazonu i moje boje. Ali problem kod mene nastaje sa duzinom. Smatram da mi ova duzina uzasno stoji i da mi skracuje noge pa sam odlucila da je nosim kod krojacice i skratim. Link haljine mozete pronaci OVDE 



Druga stvar je ova bluzica. Skroz mi je zanimljiv kroj kao i dezen. Materijal mi se ne dopada, ali to je ok za neke posebne prilike. Pogledajte je OVDE 


I treca i meni najsladja stvar je ova bluzica. Crop je ali se nosi uz dublje stvari. Divno stoji i materijal je odlican. Pogledajte je OVDE 


Нема коментара:

Постави коментар