четвртак, 28. новембар 2019.

SHEIN Black Friday

Pozdrav svima,
Pripremila sa vam danas dva outfita sa sajta Shein.
Kako je vec sutra black friday Shein vam nudi ogromne popuste. Pored tih popusta poklanjam vam kod za jos dodatnih 15%. Cene odece su krajnje povoljne.
KOD je : BF191131
Prva stvar koju sam ja narucila je Leopad haljin, midi duzina, mada na meni izgleda kao maxi. Ja sam visoka 165 i na slici mozete videti kako stoji. Materijal je divan i prijatan. Kako je na duge rukave a lepog materijala mogu je nositi i leti i zimi sa nekim sakom ili cak dzemperom.
Link haljine:






Druga stvar je blejzer od tvida. Savrsen kroj, divan materijal. Izgleda jako skupo a cena je krajnje korektna. Ima detallje u vidu zlatnih dugmica. 
Ovde mozete posledati sako
Link sakoa: 







Нема коментара:

Постави коментар