среда, 26. фебруар 2020.

Shein porudzzbina. cetiri nove stvari

Pozdrav svima. Konacno sam docekala porudzbinu sa sajta Shein. Malo se oduzilo putovanje posiljke zbog trenutne situacije u svetu. Sve je stiglo super zapakovano. 

Prva stvar koju sam uzela je zapravo komplet kosulje i suknje od tvida. Moze se nositi odvojeno kao i zajedno, i divno izgleda. Ja cu sigurno nositi do kraja zime i prolece. Najvise mi se dopadaju detalji u vidu zlatnih dugmica. Cena je zaista povoljna. Mozete pogledati OVDE.






Druga stvar je crni sako, sa zlatnim dugmicima. Mislila sam da je tanji. Al ovo je zapravo kaputic za prolece. Ne moze se nositi ispod kaputa. Al svakako je ispalo bolje nego sto sam ocekivala.
Link sakoa je OVDE




I treca i najdraa stvar je haljina. Leopard print je klasika obozavanja kod mne. Nosim ga uvek i svuda. Naravno na svedene kombinacije. Ova haljina stoji savrseno. Ide sa kaisem kao i bez jnega. Zaista odusevljena sam.
Link haljine mozete pogledati OVDE









Нема коментара:

Постави коментар