уторак, 30. јун 2020.

Shein letnja porudzbina

Pozdrav svima, danas vam predstavljam porudzbinu sa sajta Shein
Ostavljam vam i kod za 15% popusta na porudzbine vece od 60 dolara : 3Qdaca 
Prvu stvar koju sam narucila je ova haljina, bela, leprsava, ma divna. Prelepo stoji. Velicine su regularne tako da nema potrebe za broj vece. 
Link haljine je OVDE


Druga haljina je ova letnja tufnasta puder roze.
Divno stoji i divan je model. Nije suvise kratka ali otkriva dosta. Ona je moj favorit. Tufne su neprevazidjeni modni trend. 
Link haljine je OVDE




I treca stvar je karirani sako. Toliko sam zelela karirani sako da sam na kraju uzela dva. Jedan ste mogli da vidite kod mene na storijima a ovo je drugi. Kroj je savrsen, blago je strukiran. Najlepse se kombinuje po mom misljenju sa belom kosuljom ili belom haljinom. Link sakoa je OVDE






Нема коментара:

Постави коментар