уторак, 11. август 2020.

Porudzbina sa sajta Shein . Dve haljine i sako

Pozdrav svima, danas vam predstavljam porudzbinu sa sajta Shein
Ostavljam vam i kod za 15% popusta na porudzbine vece od 60 dolara : 3Qdaca 
Prvu stvar koju sam narucila je ova haljina, bela, leprsava, letnja, ma divna. Prelepo stoji. Na duge rukave je ali je toliko lagana da moze leti opusteno da se nosi
Link haljine je OVDE

 








Druga stvar je beli sako sa crnim dugmicima. U kompletu sa ovim sakoom ide i sorc. Sorc je bas bas uzak, tako da preporucujem broj vece. Ja ga nisam slikala jer mi je bas uzak i izgleda neukusno za moje godine.
Sako je bukvalno savrsen. Materijal i kroj su pun pogodatk. link je OVDE new collection





I treca i omiljena stvar iz ove Shein porudzbine je lanena haljina sa puf rukavima. Haljima osim sto je super materijala, ne guzva se. 
Ovo je najlepsa stvar koju sam narucila sa ovog sajta.
Link je ovde new collection
A cena je jako mala.






Нема коментара:

Постави коментар